07 joulukuuta 2011

Viikko-paivitys

Hukun toihin. Viime viikolla tein ennatyksen, olin kotona perati 4yota enka mennyt baariin. Johtuneiko siita etta olin niin vasynyyt. Ei meinaa jaksaa jos oon Danilla ensin 8-9h ja sitten vaihdan paikkaa Barrio Gringoon ja lopetan siella 3.00. Leikin baartenderia, se on ihan kivaa :) Yleensa asiakkaiden kanssa siella on myoskin mukava jutella ja eilenkin tienasin tipit jotka "oli vaan sulle, tytto!" :D Se on sellanen jenkki, kuka kay meilla Danillakin aina syomassa. Nyt se tekee jotain valokuvaushommia taalla muutaman kuukauden. Normaalisti Barriossa menis tipit nimittain puoliks toisen tyontekijan kanssa. Eilen siella oli Daisy. Toissapaivana myos. Ekalla kertaa Kirkin kanssa sillon. Silla oli muuten toissapaivana synttarit, joten siks tuurasin. Juotiin sitten kultakalamaljasta caipiriñaa. :D Jah. Vasymys oli kylla hirvee ja sitten kun ei ollu asiakkaita enaa n. 12-1.30 valilla niin aika mateli NIIN hitaasti. Hohhoijaa. Onneks paasin sit kolmen nurkilla kotiin ja nukkumaan. Aamulla taas toihin.

Tuntuu ihan hassulle kun naina viime paivina ei oo ollu "elamaa" silleen kun aiemmin. Toita toiden peraan. Huomenna+perjantaina yokin pitkapaiva tiedossa, Dan lahtee johonkin toiseen paikkaan toisen tyon takia. Ollaan Jonathanin kanssa sit kaksin taalla. Tai se auttaa mua. Se on 16v dominikaani joka on ollu Danilla hommissa aina sillon tallon jo ainakin pari vuotta. Ihan mukava poika.
Rahaahan onneks tulee vahan enemman nyt kun tuntejakin on paljon. Mutta sahkolasku kylla kirpasi, 1130pesoa eli yli tonni lisaa vuokraan joka muutenkni on jo kallis. Yks hyva puoli tassa on, mulle asennettiin vihdoin ja viimein mittari mun kamppaan, eli naan tasan paljonko olen kayttany sahkoa. Luulisin nimittain etta oikeesti menee n. puolen tosta maksetusta... En ma oo juurikaan kotona silleen etta kayttasin valoja ja tuuletinta. Jaakaappi on ainut mika syo kokoajan vahan  sahkoa.

Asiasta jalkaan, nimittain tuohon minun bakteerijalkaan. Soin ensiks sen 10pv kuurin "Kefexinia" (cefalexin) ts ja nyt Syon Ciprofloxacin nimista synteettista antibioottia jota tohtori maarasi. Se oli lahttanyt naytteen mun jalasta Santo Domingoon tutkittavaksi ja saanu vaan vahvistuksen etta se on Stafylococcus aureus. Mutta tamahan me jo melkein tiedettiinkin. Uusi kuuri on vaan 5pv, mutta nama oli tuplasti kalliimmat kuin ne edelliset antibiootit. Syodaan nyt kun laakari kaskee.

Leivoin myoskin jo kolmatta kertaa suklaa-cookieita ja on niita menny jonkni verran kaupaksikin. Jee ;) Ei onneks itrella himotas syoda kun ne tuossa vieressa tuoksuu namille... Ja hyttyset jaksaa syoda mua edelleenkin. Ei taalla ihmeita, miehet vaan on hankalia. Ja pojat. Ja kaikki! :D Varsinkin kun kaikki tutee toisensa ja tuntuu myoskin tietavan muiden asiat paremmin kuin omansa. Mutta olen mina nyt kuitenkin tyytyvainen olooni, kun vain loytaisin jotain pysyvampaa elamaansa :) Jopas mina nyt herkesin hassuksi...

<corazón>

2 kommenttia:

  1. Ootko ihan varma että ne miehet on hankalia, kun musta tuntuu että se taitaa olla Lotta joka saattaa myös olla hieman hankala ;)

    Ikävä <3

    Johanna

    VastaaPoista
  2. Olen varma, mutta tiedan kylla itsein olevani hiukan vaikea silloin talloin..

    Voisitpa sa tulla tanne mun luo, mullakin nimittain ikava, mutta silti en lupaa palata tammikuussa viela.. <3 Nahdaan me kuitenkin!

    VastaaPoista