12 joulukuuta 2011

My sister found me

Joo. Elikkas. Olin ihmeissani kun muutamia paivia sitten joku tytto oli vain lisannyt minut kaveriksi, eika silla ollut yhtaan omaa kuvaa. En tietenkaan hyvaksynyt vaan poistin kutsun. Meni pari paivaa lisaa niin samainen tytto laittoin viestin inboxiin, etta "mmoi puol sisko voiks hyväksyy mun pyynnö ^^ T: ---" Nimea en nyt tahan viela kirjoita, mutta sitten hoksasin etta Facessa nakyi vain taman toinen ja sukunimi. Ei sita etunimea minka mina olin tiennyt. Tama on toisaalta hiukan hammentavaakin, koska edellsien kerran olen kuullut tasta tytosta isani kautta n. 4v sitten tai jotain vastaavaa.

Olen toki tiennyt jo aikoja sitten etta isani puolelta minulla on olemassa tallainen siskoMutta en edes tieda kuinka vanha tama on nyt. Odotelaan vastaako han minun viestiin ja kysymyksiin mita tuli mieleen ensi-istumalta. En ollut ajatellut hanta pitkaan aikaan, koska emme ole edes tavanneet ikina. Ehkapa joskus tulevaisuudessa. Silla ei sen taydy tarkoittaa etten voisi olla siskoni kanssa tekemisissa, vaikka isani kanssa en haluaisikaan olla. Koska nama kuitenkin ovat eri henkilot, vaikka sama veri virtaakin.

Aiti opetti jo yli 10 vuotta sitten, ettei meilla jaeta puolikkaita, joten en nytkaan kirjoita siskopuolesta.

Tulevaa odotellessa...

See you my friends ;) You all are in my heart . SIEMPRE <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti