10 lokakuuta 2011

Republica Dominicana

Hola hola kaikki!
Taalla oon nyt asustellu jo 12 paivaa. Ei oo kauheesti joutanu (jaksanu...) kayda koneella. Eli mullahan alkoi tyot heti kun tulin tanne torstaina 29.9.2011. "Harjottelin to 3h, pe/la olin. n6h molempina ja sitten jain jo yksin ja osasin kaiken? No parhaani yritan! Big Dan´s Polar Bar on avoinna nyt 16-23 kun mina oon siella. Valilla on kiiretta, sitten taas hiljasta. Sellastahan se on. Jannittaa aina vahan soittaa ja tilata olutta yms koska asia pitaa selvittaa espanjaksi. Ei sinne tarii kun kertoo montako haluaa ja mihin, mutta silti. Ei oo viela oikein sujuvaa tuo kieli. Pikkuhiljaa oppii :) Asiakkaathan on enimmakseen myoas jenkkeja. Vakio porukka ja satunnaisia kulkijoita valilla.

Eilen oli kiire ilta kun tilattiin yhta-akkia 4 tupla burgeria, 2 tavallista, kanaleipia, sipulirenkaita, juomia ja lisaks 3batidaa (eli siis pirteloo mut ei kuitenkaaan).
Asunto asiahan on sellanen eta M heitti on opikeestaan ulos erinaisista syista. Ihan itteeni saan kiittaa. Tama tapahtu siis jo viikko takaperin. Hyvin lusmuiltu muitten luona tama aika. atotaan jos vaikka saisin kohta hommattua uuden. Yhta kavin kattoo, mut se oli korvessa ja paljon hyttysia. Ei hyva mulle. Vaatteet ym,s muut kamat on tyopaikalla, muta parin paivan paasta nekin on heivattava pois kun se Jenkki-mies tulee takas NY:sta. atotaan miten kay. Oon mina tainnu eraita kertoja baarissakin jo kayda. Eipahan paase lihomaan kun tanssii monta tuntia illassa. Urheilun kannalta ;)

kavereita kaikki ja ihmiset  puhuu mita puhuu. Mina tiia missa oon ollu ja se riittaa talla eraa.

Hasta luego amigos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti