18 lokakuuta 2011

20 dias

Toita tehty ahkerasti, eilen olin ekaa paivaa Danin kasa yhta/'aikaa toissa sen jalkeen kun se tuli jenkeista. Pe-su olin yksin kun se oli rannalla siella Etno Mix festareilla. Eilen toissa oli kauhee siivo kun se oli tuonu kaikki tavarat ranalta vaan sinne. Lappu oli poydalla Call me, Wake me up please. I want clean this... No kun koitin soittaa niin kannykka oli kiinni. :D Akku oli loppunu, selvis myohemmin. Jossain vaiheessa se kuitenkni tuli sit ja vahan raivas kamoja...

Rauhallinen ilta, pari hamppari meni ja jotain, oluttakin piti tilata. soitin 3 puhelua, joista kavi ilmi etta yhdesta ei vastattu, toisessa ei ollu kuljetusta enaa siihen aikaa ja sit viimesesta sain tavallista, mut en lightia niinkun naa jotkut tahtois juoda.. Sit klo 21 Dan sano etta tiesitko etta oot vapaa lahtemaan jos haluut. Noh, minahan haippasin sitten. Lahin yhen nykkilaisen luokse ja kateltiin siella simpsoneita ja jotain. Ainiin, ne oli ottanu koiran ja se pissi piutkin lattioita. Katukoiran siis.. Kaytiin sen kaa kavelee rannalla vahan matkaa, mut pikku-ottiaiset hyokkas mun kimppuun niin oli pakko lahtee pois. Hih, olin mielissani kun paasin siuhkuun. Nailla on lammintakin  vetta. Tai oikeestaan kuumaa, se on  joko tai. Sit nukkumaan. Tai saatoin kylla vierailla jaakaapilla tassa valissa.. Lapsella on nalka, lapsi tahtoo ruokaa :D Ei minua ujostuta menna hakemaan sita ruokaa.

Sain nukuttua hyvin, mutta aamulla sarki paata, ei ollu kiva. Vasytti silti, nukuin n.10h. Rohkeesti vaan sitten jaakaapille taas ja soin corn flakeseja mita oon halunnu syya jo monta viikkoo :D seka paahtoleipaa. Nam. Taa tyyppi heitti mun sit tyopaikalla, mista hain mun kaikki vaatteet ja vein ne Veralle pesuun. En rakasta tuota nyrkkipyykkia nimittain... Sitten tosiaan olin siella Veralla vahan aikaa ja tulin tanne datistelee. Tyot alkaa taas neljalta, en oo varma moneenko tanaan oon. Riippuu Danista. Mutta huomenna on eka vapaapaiva tosiaan! Jee. Sit to-la toita ja su vapaa. Jatkossa oon su vapaalla sitten. Tokihan ehka voin neuvotella muista paivista tarvittaessa, en tiija miten joustava se on. Rahaa saan sen verran etta silla saa paivan ruuat, mut ei ne vuokraa ihan riita. EHKA paasenkin muuttamaan ens elamassa. torstaina saattaa olla jotain toivoo, mut en usko ennenkun saan avaimet kateen. Vuokra ois n.120e eli 6000pesoa. Piti olla jo varmaa etta paasen eieln mutta pas//nmarjat mihinkaan paassy. Kiukutti. Eipa se auttanu. Oishan taalla toki muitakin kamppia, mut tuo ois hyvalla paikalla, eika kaukana ja sit ok hitanen. Halvempia ois jossain tuolla kaukana, mut en kavele toihin montaa kilsaa suuntaansa en.

Mutta nyt loppuu aika koneesta, chao ja kattellaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti