10 huhtikuuta 2014

Täällä ja tuolla onko rakkautta tai rakkaita?

Onneksi elämässäni on Rakkaus isolla R:llä, ilman sitä vois Tämä kaupunki olla minulle liikaa. Edelleenkään en montaa ihmistä tunne, bachata/afrolatin night:n kautta joihinkin ihmisiin pintapuolisesti tutustunut, mutta minulle se ei vielä riitä. Tarvitaan oikeita ystäviä. Ja te kyllä tiedätte missä olette, enimmäkseen liian kaukana pyörähtää töiden jälkeen kylässä tai lähteä notkumaan vain johonkin. Olen tullut siihen tulokseen ettei sillä ole mitään merkitystä, oletteko 50, 500 vai 5000 kilometrin päässä, olette yhtä paljon mielessäni ja treffien järkkäily on yhtä hankalaa. Rakkaudesta sen verran, vaikka välillämme on tuhansia kilometrejä, aavaa merta ja muita esteitä, minä tiedän että tämä kestää ne. Olennaisempaa onkin kysyä kestääkö pää? Joulun jälkeen Suomeen tullessani tiesin ettei tämä helppoa olisi ja kahden kuukauden jälkeen olinkin jo sitä mieltä että takaisin on päästävä. Vaikka vain vähäksi aikaa. Minähän kävinkin siellä vaikka pitkään asiaa pohdinkin ja poikaystäväni yritti toimia järjen äänenä tietäen rahatilanteeni. Joku luulee että olen hyvinkin rahoissani kun matkustelen näinkin paljon, mutta totuus on toinen. Kun tuntuu ettei jaksa enää päivääkään yksin täällä Suomessa, ne rahat kaivetaan vaikka maan alta... Seuraavan kerran olen lähdössä touko-kesäkuun vaihteessa ja siihen mennessä pitäisi olla minun parit paperit kunnossa, jotta häät voidaan järjestää suunnitelmien mukaan. Tai allekirjoittaa paperit ja juhlia sen jälkeen. .. Toivottavasti pääsen jo ensi viikolla maistraattiin näitä asioita setvimään. Hommassa ei pitäisi olla kummoisia mutkia, lähinnä että tilataan Helsingistä espanjankieliset paperit niin säästytään käännättämiseltä mikä taas on kallista Kesän jälkeen en taas tiedä mitä tapahtuu, haluaisin toki olla RD:ssa mutta voi olla ettei se pitkää pätkää ole mahdollista tällä budjetilla. Jos olisikin joku hyvä ja helppo keino ansaita rahaa, enkä puhu diilauksesta tai prostituutiosta kuten joku joskus heitti. Ihmisiähän tässä vain ollaan. Silti en kadu mitään tästä, menneisyydessä on asioita jotka olisivat paremminkin voineet mennä, mutta kaiken sen jälkeen elossa ollaan ja näillä mennään mitä on saatu !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti