23 tammikuuta 2013

Mä hajoan. mä putoan.

Tämä päivä ei alkanut ihan maailman parhaiten eikä se ainakaan parantunut päättyessään. Viimeisiiin ehkä neljään yöhön en ole nukkunut todellakaanhyvin. Nuo ikävät "valveunikuvat" sekoittavat pääni. Samaan tapaan kuin pizzapainajaiset aiemmin. Nyt herään ja.mietin pitikö minu viedä poika kouluun/tehdä aamuhommat/siivota kämppä/herättää muut. Tajuan olevani hereillä, mutta se unesa ollut asia jää ahdidtamaan enkä voi olla tarkistamatta niitä. Hiippaileppa täällä sitten 2.45 portaissa ja koita olla herättämättä muita... Joo o. Ahdistavia. Srn jälkeen mee taas aikaa nukahtaa uudrllren. Ja koko yö menee miettiessä ja heräillessä samankaltaisissa tilanteissa..Mitä mä teen. .. Odotan nämä viimeiset viikot ja alan laskea päiviä+tuntekja+minuutteja lähtöön. Lapsi kertoo äidilleen että Lotta huutaa aina ja ei oo kiva. On minuakin hyvänen aika patistettu pukemaan vaatteet päälle eikä sanottu että "Noh noh laitetaampa ne nyt kyllä tottakai lässynlää". Jos ei pyynnöISTÄ huolimatta tapahdu mitään sanoin että *****(nimi) nyt ne vaatteet päälle että ehditään kouluun eikä tarvitse juosta kokomatkaa. Helvata sentään kun olen mukava ihminen. sit se äiti tulee juttelee mulle ja käskee olla oikein kärsivällinen tämän lopun ajan. Isälleenkin poika kertonut ja.se taas oli ollut vihainen mulle. Ihan mukava olo oli kun kuulin kaiken tän. Miehetkin on sikoja. Mut sehän me.jo tiedettiin. naiset on muuten vaan vaikeita enkä ® ikävä kyllä® tunne naisiin muutenkaan mitään vetoa. Aamuherätykset on muutenkin kivoja ja koulumatkat kävellään kun bussipysäkille.melko sululla teillä ei pulkkaa vedetään ja potkulauta ei kulje ja liian liukasta tämän äidin mielestä pyöräillen. Luoja sentäänä vapaa ajan dataan ja facetan, syön terveellisesti 4 suklaapatukkaa päivässä ja luen brittiläisiä enkunkielisiä sokkotreffikirjoja... Että voishan ne asiat.tomi huonomminkin olla,.mut sit koulutusohjelmiin vielä pikkusen lisää. Jos.tästä ei saa mitään ymmärrettävää irti Nii. Syyttäkää ennustavaa androidi/käyttöjärjestelmää ja näppäimistössä. Oikoluen tämän ehkä huomenna tietokoneella jos on kovin kamala. Että hyvähän yötä. Ja.mä putoan Nii.kuin yölintu.tu kaikki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti