12 kesäkuuta 2012

Odotellaan :)

...ja pidetään nyt peukkuja. Y kävi tänään uudestaan embajadassa. Mä niin toivon myöntävää vastausta!!! Ettei yksin tarviin kärvisatellä. On mulla ne kaverit, te täällä, mutta tiedätte tekin ettei se ole ihan sama. Jos oma poikaystävä on kaukana ja pitkän ajan päästä voi nähdä - ikävä riepoo. Mutta nyt toivotaan parasta ja eletään päivä kerrallaan. (: Eilinen oli kaamea, mutta onneksi työpäiväkin hymyili tänään. Kuten myös Johanna - se paistaa tuossa lettuja - sämpyläjauhosta ja paljolla munalla! :D Ei ollu muuta jauhoa nii kokeiltiin siitä. Hajoo aika herkästi, mutta hyviä silti! Ja päälle mummon hilloa - nam... Ja kokeillaan yökyläily-petiä, eli vuodesohvaa ja koenukutaan se tänään. Tai ens yonä. Samapa tuo. Aamulla pitäs mennä töihin vielä misa-vuoroon eli 10-16.

Lentoja katseltu niin suuntaa kuin toiseenkin - takaovi paolle jos vastaus on kieltävä.

Tänään käytiin myös ostamassa ätin karkkeja eli Crazy Frogseja jamyös mansikkasuklaata. Oli yllättävän hyvää sellaseks imellykseks.

Palataan taas ja viikonlopuksikin on jo sunnuntai-suunnitelmia ihanien lasten seurassa!! Hugo & Nooa - minä tulenetsimään teidät :)

-Lotta hymyillen ja kuunnelleen Kaija Koota. Ainakin tällä hetkellä vielä. (johanna häärää paistinpannun kanssa keittiössä..)

2 kommenttia:

  1. Moikka! Mulla on mun mies Dommareista ja tunnen niiin sun tuskan, kun oon ollu ite tossa samassa tilanteessa! Lopulta onneks saatiin myöntävä vastaus embajadasta ja mun mies on nyt täällä Suomessa ja meillä on pieni vauvakin.
    Voimia sulle!! Jos haluut jutella niin voit lisätä mut fabekookissa: krist-taa@hotmail.com
    :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo o, sellasta se joskus on, mutta nyt tuli kieltävä vastaus. Toivoa saattaa että joskus.. :) Minäpä lisäilen vaikka heti!

      Poista