09 marraskuuta 2011

Entapa jos...

Enta jos jaisinkin tanne oikeasti. Kunhan nyt leikittelen talla ajatuksella...Jos saan enemman tyotunteja ja tippeja ja muuttasin viimestaan kuukauden paasta pienempaan asuntoon niin ois ehka mahdollista. Ti sitten kimppaan joknu kassa, kuten Vera ehdotti. Totesi se itsekin ettei se ehka ole se kaikkein fiksuin ja helpoin vaihtoehto minulle. :D


1.



Tanaan ajattelin leipoa toissa suklaa-toffee muroleivoksia. ah nam! pitaa vaan ensiksi menna ostamaan ainekset, kuten kondensoitumaito, voi, jauhot ja suklaa.









2.   

3.     

















Tassa on mun uus kamu.


Paivittelen taas kun ehtii enemman :)

3 kommenttia:

  1. Huippu tuo mönkivä kaveri <3 Eikä kakkukaan näytä yhtään hullummalta...mutta elä jää sinne! :( Tai tuu ainaki välisä käymään Suomesaki :>>

    VastaaPoista
  2. Ilmeisesti elämä siellä ihan mallillaan :) hyvä niin. tuu tosiaan joskus aina käymään täällä, mutta apus mulle sohvannurkka (tai nurkka ku nurkka) kuhan tuun sinne! :)
    -Johanna

    VastaaPoista
  3. Ehka ma jossain vaiheessa tuun kaymaan, mutta nyt voisin vaikka vahan aikaa olla taalla. Tammikuun lopussakin on ihan sika vaikee saada toita Suomesta ja niitahan mulla ois oltava melkeimpa heti, muuten ei riittas rahat elaa. Ja meille saa aina tulla, vaikka asunkin ehka siina vaiheessa metri kertaa metri kokosessa huoneessa missa on vaan sanky :D Aina loytyy tilaa teille <3 Ja jemmatkaa te mulle joku nurkka suomesta, jos ma en mitaan keksi!

    VastaaPoista