13 syyskuuta 2011

@ Kajaani
(16 yötä lähtöön)
<3




Tännehän minä lauantai iltana päädyin. Nyt on käyty jo baareilemassa, heppailemassa parikin kertaa ja ratsastettu Tirpalla.  La ois A:n estevalmennus ja su kisat, saa nähdä pääsenkö molempiin. Raha ratkasee sen ohella että onko tilaa.


Soiteltiin V:n kanssa illalla PIITKÄSTÄ aikaa, oli kyllä ihan kiva! Ihmissuhteet on hankalia, todettiin sekin taas. Jospa me keretään nähdä ennen mun lähtöö, mutta siihenkin vaikuttaa tyttöystävät sun muut hömpötykset. Eihän naisia voi ymmärtää, ne tekee kaikesta vaikeeta :D Onneks me ollaan kavereita oltu jo pitkään, vaikka välillä ei nähä tai ees jutellakkaan aikoihin. Silti toiset vaan säilyy ja juttu luistaa aina.


Facestakin löysin taas yhen Domi kaverin lisää, La Bodegan DJ:n. Se on ihan jees tyyppi. Melkonen keho... Isommat tissit kun mulla, mutta pelkkää lihasta :'D Ainiin, olin reipas ja varasin viimeisen rokotusajan huomiselle. Saapahan senkin pois päiväjärjestyksestä. Rinkan kuminauhoista pitäs soittaa Prismaan ja kysyä meneekö takuuseen (joustot hävis ekalla käyttökerralla) ja pitääkö tuoda kauppaan vai maahantuojalle. Mutta en mä kerkee kuitenkaan ennen reissua sitä saada jos jotuuu lähettelee, siinähän se ongelma on. Jospa se selkiäis huomenna- JOS minä saan soitettua johonkin. Yäk ei oo kivaa hoitaa virallisia juttuja.

Iltapalaks terveellissti kolme ruisleipää paahdettuna ja juustolla! Nam. Ja ehkä pari suklaakeksiä, hups... Näillä eväillä joutaa jo nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti