14 marraskuuta 2011

tiguere

Vera sano etta mulle varmaan kohta sanotaan tasta jotain etta oon enamman #tiguere# ku naa taalla. Ja sitten mulle viime yona eras tuttava tuumasinkin niin. Sattuuhan selasta.

Lauantai iltana V ja A>n kanssa Nuevo Mundossa halpoja cuba libreja. Noche Urbana, sitten mina oli typera ja menin retkuttamaan sinne :lavalle:  jaja. Annetaampa olla. Seuraavana paivana  naytettiin pariin kertaan peukkua ja sanottiin etta hyva eilinen juttu! Satuin hakemaa tarinoissa pizzaa kun jotain oli saatava. Horkka. Yak. Toissa kaikki suju paremmin onneks. Ja illalla taas radalle. Sunnuntait oli ne hullut paivat. Pyorin kaikkien mutta en kenenkaan kanssa taas Nuevo Mundossa. Pyydeltiinhan mua lahtee myohemmin Bodegaan ja Toroon, mutta oli vasy niin menin ajossa kotiin. Tan tyypin kanssa kuka tarjos viimeks aamupalaa mulle :D

Aamulla herasin kun naapurinsta huutaa musat taas taysilla. Taa tyyppi kysy mita kello on, se oli n.10.40. Ohhoh, sen piti olla toissa 8.00. Ei ollu haly ollu puhelimessa. Sit se lahti aika pikaseen. Ma jain syomaa muroja :D PAivalla kavi kaupassa ja soin kananuudeleita. Kohta toihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti