05 syyskuuta 2011

Last day&night in Muhu island

Nyt mä oon sitten virallisesti TYÖTÖN. Työt loppu tuossa kuuden maissa illalla, saatiin siivottua keittiö ja tiskattua reilun 40hlön astiat. (Kyllähän sitä tuommoisella "yhden korin-koneella" aikaa tuhraantuu. Ja varsinkin kun piti odottaa että asiakkaat lähtevät ennen kuin voimme aloittaa tiskaamisen. Ruuaksi tarjottiin salaattia, porsaan selkäfileetä (en osaa suomentaa oikein välttämättä, mutta siis sellasta "hyvää lihaa selästä". Ei rasvaa muuten kuin päällä ihan ohuesti. ja

Siis tässä vielä: (ettehän te näillä tiedoilla mitään tee, mutta kerron kuitenkin) :D

Alkusalaatti
^^
Kuorellisia valkosipuliperunoita
Porsaan fileetä yrttiliemessä
^^
Persikka-keikauskakkua


Viimeset tavarat pakattu ja rinkan saumat pullistelee. Täytynee laihduttaa sitä ahkerasti kun Suomeen pääsee. Ja sain kuulla kivoja uutisia! Domeissa meille (mulle+M:lle) on kämppä varattuna ja mulle ehkä joku "työpaikka" jaja... Oon täpinöissä <3  

3 weeks, 2 nights!

See you after Wednesday !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti